دنیای رنگارنگ ثمین

اسباب بازی بتمن و سوپرمن و اسباب بازی لگو مرد عنکبوتی

1399/7/7 20:52
نویسنده : مامان ثمین
969 بازدید
اشتراک گذاری

اسباب بازی بتمن و سوپرمن و اسباب بازی لگو مرد عنکبوتی

اسباب بازی بتمن و سوپرمن

اسباب بازی و اکشن فیگور ابر قهرمان هایی مانند بتمن، سوپرمن و مرد عنکبوتی از آن دسته کالاهایی است که تمام گروه های سنی بالای 6 سال را شامل می شود. 

در تمام گروه های سنی از کودک گرفته تا میان سال، افراد زیادی هستند که به ابر قهرمان های دنیای کمیک و شخصیت های فیلم های سینمایی مانند اونجرز علاقه زیادی دارند. در دنیای کمیک و ابرقهرمانی 3 شخصیت هستند که قطعاً تمام طرفداران کمیک آنها را دوست دارند:

1- بتمن

2- مرد عنکبوتی

3- سوپرمن

حالا تصور کنید که مجموعه ای وجود داشته باشد که بشود هر سه شخصیت ابرقهرمان را در آن پیدا کرد. قطعاً وجود سه اسباب بازی یا اکشن فیگور از شخصیت ها قیمت آن مجموعه را بالا می برد. حالا تصور کنید که ارتفاع هر کدام از آنها 30 سانتی متر نیز باشد. یعنی در ابعاد بزرگ هم باشند. قطعاً قیمت این مجموعه باید بیشتر از 500 هزار تومان باشد. 

اما در دالیدل مجموعه سه اسباب بازی بتمن و سوپرمن و همچنین اسباب بازی مرد عنکبوتی با ارتفاع 30 سانتی متری با قیمت کمتر از 250 هزار تومان در حال فروش است.

اسباب بازی مرد عنکبوتی 

اما برای بچه های کوچکتر که به دنبال سرگرمی های جذابی هستند همیشه لگو ها بسیار سرگرم کننده است. لگو مرد عنکبوتی  یکی از این موارد است که بچه هایی که به شخصیت مرد عنکبوتی علاقه دارند. به دنبال آن نیز هستند. در دالیدل مجموعه ای از لگو مرد عنکبوتی وجود دارد که دارای 6 تیپ می باشد. این مجموعه کم نظیر با کمترین قیمت در حال عرضه است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)