دنیای رنگارنگ ثمین

عروسک کارتون پونی کوچولو

1399/5/10 20:17
نویسنده : مامان ثمین
316 بازدید
اشتراک گذاری

انواع عروسک های پونی

نسخه ها و نمونه های مختلفی از اسب های پونی کوچولو در دالیدل وجود دارد. عروسک پونی بزرگ پینکی پای که قابلیت موزیکال دارد. اندازه این عروسک پونی بزرگ 30 سانتی متر است و با چند باتری می تواند آواز محبوب پونی ها را بخواند و نماد بادکنکی اش را روشن و خاموش کند. دو عروسک پولیشی دیگر نیز در قفسه های دالیدل حضور دارند که چشم خیلی ها به دنبال آنها است. عروسک پولیشی پونی کوچولو رینبو اولین عروسکی است که دل هر بیننده ای را می برد. زیرا یال های فوق العاده زیبا، رنگارنگ، جذاب و چشم نواز دارد. اما عروسک جذاب بعدی پونی کوچولو عروسکی توایلایت است که او هم از جنس پولیش است و مانند دوست خود رینبو یال های دلبرانه زیبایی دارد.

شخصیت های پونی کوچولو

خرید عروسک های پونی کوچولو رینبودش در ایران پس از عروسک های پولیشی عروسک های پلاستیکی خواهد بود. نماد رینبودش ابر و باران است که نشان از روح بخشنده و مهربان و آسوده او دارد. اسب پونی کوچولو توایلایت نیز هر چند پلاستیکی است اما با نماده شش ستاره خود چون نگینی در دل شب های دالیدل است. عروسک پونی کوچولو پینکی پای هم با نماد سه بادکنک خود نشان از شور و نشاط و شادی در بین اسب های پونی و بچه ها دارد.

نماد اسب پونی کوچولو اپل جک سه سیب است و او عاشق سیب فروشی است. اسب پونی کوچولو فلاترشای در بین گروه اسب های پونی بسیار منحصر به فرد است زیرا نماد اسب پونی کوچولو فلاترشای سه پروانه است که نشان دهنده روح آزاد و مهربان او است. اسباب بازی پلاستیکی و عروسک پونی کوچولو رریتی یک گربه خانگی و یک خواهر به نام سویتی بل دارد و او عاشق مد و لباس است و بسیار مهربان و سخاوتمند هم است.

پونی از کجا بخرم

دالیدل یکی از معدود منابعی است که خود را وقف این مهم کرده است. دالیدل به عنوان اولین و تنها مجله عروسک ایران و جهان شناخته می شود که به موضوعات مختلف عروسکی می پردازد.  بانک مقالات دالیدل مهم ترین منبع خانواده ها و حتی پژوهشگران است. امروزه می توان گفت که اکثر خانواده های ایرانی دالیدل را به عنوان نخستین مرجع و منبع خود در خرید عروسک و اسباب بازی می دانند.

در بخش فروشگاه دالیدل عروسک های جذاب و خیره کننده ای هستند که آدم را وسوسه می کند. اسباب بازی و عروسک پونی کوچولو عروسک هایی هستند که براساس کارتون پونی کوچولو ساخته شرکت هاسبرو تولید می شوند و در دالیدل نیز به صورت مستقیم عرضه و پخش می شوند. این اسب های کوچولو زیبا و رنگارنگ بسیار فانتزی بوده و قلب هر دختر و پسر کوچولویی را می برد. دم و یال های رنگارنگ پونی ها جلوه ای خاص به آنها داده است. برای مشاهده قیمت و خرید اسباب بازی و عروسک پولیشی پونی کوچولو باید اول به دالیدل سر بزنید.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)