دنیای رنگارنگ ثمین

آرزوهای من

1399/2/8 12:53
نویسنده : مامان ثمین
86 بازدید
اشتراک گذاری

 

 آرزوي همه مامان باباها خوشبختي و سلامت بچه هاشونه. به غير از اين آرزوها ، آرزوي من براي بچه ام اينه كه تو سن پايين بتونه كل قرآن رو حفظ کنه. آرزوي ديگه ای هم دارم! يه خونه باغ بزرگ و شيك تو شمال داشته باشیم! خخخخخخخخخخ خیلی دوست دارم ماهی یه بار خونوادگی بریم شمال. 


يه آرزوي ديگه؟ سلامتي شوهرم و برقراري سايه اش بالاي سر من و دخترم براي هميشه است. آرزو ديگه ام اینه که خدا بهم یه پسر بده. نمی دونم خدايا اگه زياد نشده آرزوهام بازم بگم؟؟

يه آرزوي ديگه هم دارم. يكم بدجنسيه شايد! اونايي كه دلمو بدجور شكستن جوابشو جوري بگيرن كه من يكم دلم خنك بشه! اين آرزو نيست اما دوست دارم يكم فعال تر باشم تو زندگيم. پرتكاپو! ورزش و درس و كاهاي هنري مورد علاقه م و اين چيزا و همین طور بتونم بهترین چیزا رو بچه ام بدم و خوب تربیتش کنم. جوری که وقتی بزرگ شد همه بگن خدا پدر و مادرشو بیامرزه. خخخخخخخخخخخخ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)